آرامش امروز کشور را مدیون از خود گذشتگی شهدا و صبر خانواده‌ آنان هستیم

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان واحد اصفهان(خوراسگان) به مناسبت هفته دفاع مقدس، همراه با تعدادی از معاونین و مدیران این دانشگاه با خانواده شهید رجبعلی جعفریان پزوه دیدار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیام نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان(خوراسگان) به همراه رئیس بسیج اساتید استان، مدیرکل امور دانشجویی مدیر امور شاهد و ایثارگر و مسئول بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی با خانواده شهید رجبعلی جعفریان پزوه از شهیدان جنگ تحمیلی پدر ناصر جعفریان پزوه، کارمند این دانشگاه دیدار کردند.
نجفی ضمن ادای احترام به خانواده این شهید، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و جانبازان این سرزمین از جمله وظایف مهم ماست و باید به‌ عنوان یک فرهنگ بین مسئولان نهادینه شود.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت امروز را، مدیون از خودگذشتگی شهدا و صبر و مقاومت خانواده‌ آنان هستیم و هر چه امروز کشور ما دارد و هرچه در آینده به دست می آورد به برکت خون این جوانان شهید است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرموده اند، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
وی اظهار کرد: این شهدا بودند که با قطره قطره خون خود این انقلاب شکوهمند را در مقابل هجمه دشمنان بیرونی و داخلی بیمه کردند و نگذاشتند خدشه ای به کشور عزیزمان وارد شود و امنیت، آسایش، رفاه و استقلال کشور را مرهون و مدیون خون شهدا هستیم.
در پایان این دیدار، به رسم یادبود، لوح تقدیر و هدیه ای از طرف دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به پاس قدردانی به خانواده شهید رجبعلی جعفریان پزوه اهداء شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028549

وب گردی

وب گردی