منتخبین هفتمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز معرفی شدند

در جلسه شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز 19 پژوهشگر، محقق، کارآفرین، فناور، آزمایشگاه و شرکت دانش بنیان از واحد کرج، به عنوان منتخبین هفتمین جشنواره فرهیختگان استان البرز برگزیده و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، این جلسه که در محل هیات امنا استان با حضور محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحدکرج، دکتر علیرضا هژبری مدیر امور پژوهشی واحد کرج، رمضان جهانیان رئیس واحد هشتگرد و عباس صارمی رئیس مرکز نظرآباد تشکیل شد، مسائل مختلف پژوهشی واحدهای دانشگاهی استان البرز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با نظر اعضا تصمیاتی در این خصوص اتخاد شد.

از مهمترین موارد مطرح شده در شورای پژوهشی استان البرز می توان به بررسی وضعیت طرح های پژوهشی پیشنهادی توسط اعضای هیأت علمی واحدهای استان، ارائه و بررسی گزارش نهایی برخی طرح های اجرا شده، بررسی مسائل مالی مربوط به طرح های پژوهشی و تشویق طرح های موفق و مقاله های ارائه شده معتبر پژوهشی اشاره کرد.

از مهمترین تصمیمات این شورا می توان به انتخاب 5 پژوهشگر برتر، 3 مقاله برتر، 3 کتاب برتر تالیف شده و یک کتاب برتر ترجمه شده، 2 پایان نامه برتر اشاره کرد.

در سایر بخش ها نیز فناور برتر، کارآفرین برتر، مرکز تحقیقاتی برتر، آزمایشگاه برتر و شرکت دانش بنیان برتر برگزیده و معرفی شدند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028550

وب گردی

وب گردی