کشف بیش از ۸۸ کیلوگرم تریاک از 2 قاچاقچی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۸۸ کیلو و ۸۳۰ گرم تریاک در ۲ عملیات مستقل خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محمد بخشنده در تشریح این خبر اگفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای مقداری مواد مخدر تهیه و در مخفیگاهش پنهان کرده است و قصد دارد در فرصتی مناسبب برای توزیع به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان این که در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد و متهم پرونده مقداری مواد مخدر در مخفیگاهش در محدوده جاده مخصوص پنهان کرده است، تصریح کرد: شناسایی مخفیگاه وی در دستور کار قرار گرفت و با شناسایی مخفیگاه متهم، نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تیمی از ماموران عملیات ویژه صبح روز گذشته برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی اعزام شدند، ادامه داد: ماموران اعزامی موفق شدند پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش وی را دستگیر و در بررسی از مخفیگاهش مقدار ۴۴ کیلو گرم تریاک که در داخل خودرواش در داخل مخفیگاه متهم مستقر بود، کشف کنند.

رئیس پلیس مبازه با مواد مخدر در خبر دیگری گفت: ماموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر نیز روز گذشته موفق شدند مقدار ۴۰ کیلو و ۸۳۰ گرم تریاک از یک دستگاه خودروی کامیونت کشف کنند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پایگاه یازدهم پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایش های اطلاعاتی دریافتند که یکی از سوداگران مرگ قصد دارد با یک دستگاه خودروی کامیونت مقداری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور خریداری کرده و پس از ورود به شهر تهران نسبت به توزیع آن اقدام کند.

وی با تاکید بر هماهنگی های صورت گرفته با مقام قضائی، افزود: با رصد اطلاعاتی و شناسایی خودروی متهم در محور مواصلاتی به شهر تهران، متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و در بازرسی از خودروی وی، مقدار ۴۰ کیلو و ۸۳۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ بخشنده با بیان اینکه متهمان به همراه مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر برای تحقیقات تکمیلی انتقال یافتند، گفت: هر ۲ متهم در پلیس مبارزه با مواد مخدر به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028554

وب گردی

وب گردی