آماده باش پایگاه های امداد و نجات هلال احمر برای اربعین

رئیس اداره امور پایگاه‌های جاده‌ای سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۴۷۹ پایگاه امداد و نجات بین شهری در سراسر کشور، ۸۰ پایگاه امداد و نجات ثابت برای ایام اربعین در آماده باش کامل هستند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مجید متانی رئیس اداره امور پایگاه‌های جاده‌ای سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: ۴۷۹ پایگاه امدادونجات بین شهری در سراسر کشور، ۸۰ پایگاه امدادونجات ثابت برای ایام اربعین در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: ۴ فروند بالگرد، ۸ اتوبوس امبولانس و ۱۳۰ امبولانس و ۳۶ موتورسیکلت آمبولانس و ۱۵ خودروی نجات و ۴ دستگاه خودروی فرماندهی برای داخل کشور تجهیز و اماده کردیم و همچنین امادگی داریم ۳ دستگاه خودروی فرماندهی برای عراق اگر طرف عراقی موافقت کند به عراق بفرستیم.

متانی گفت: همچنین ۱۴ هزار و ۶۹۴ مورد عملیات امدادونجات در طول تابستان داشتیم که ۴۹ درصد مربوط به ماموریت های ترافیکی و ۲۳ درصد عملیات کوهستان و ساحل و ۲۸ درصد مراجعه حضوری به پایگاه ها داشیم.

وی گفت: که در مجموع به ۵۹ هزار و ۳۳۲ نفر امدادرسانی شده است که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴ نفر نجات یافتند وبه ۷ هزار و ۱۵۸ نفر اسکان و ۱۲۴۳ مورد هم رهاسازی خودرو داشته ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028566

وب گردی

وب گردی