دوره بین‌المللی مدیریت کسب و کار فنی و‎حرفه‌ای برگزار می‌شود

دوره بین‌المللی مدیریت کسب و کار فنی و حرفه‌ای برای دانش آموختگان کلیه دانشگاه‌ها با همکاری دانشگاه FHM آلمان برای نخستین بار در کشور در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای، تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و دانشگاه علوم کاربردی آلمان (FHM) قرارداد در راستای برگزاری دوره‌های مشترک مدیریت کسب و کار فنی‌و‌حرفه‌ای (Technical and Vocational MBA) در دفتر همکاری های علمی و بین‌المللی امضا شد.

بنابراین گزارش، این دوره 1000 ساعته که برای اولین بار در کشور با تمرکز بر آموزش های فنی‌و‌حرفه‌ای و مهارتی برگزار می‌شود شامل 400 ساعت آموزش تئوری و 600 ساعت آموزش عملی و نگارش پایان نامه اجرایی است. آموزش‌های تئوری در چهار ماژول توسط استادان آلمانی و ایرانی به زبان انگلیسی ارائه و راهنمایی پایان‌نامه‌ها به شکل مشترک توسط یک استاد ایرانی و یک استاد آلمانی انجام خواهد شد.

این دوره ویژه دانش آموختگان رشته‌های فنی‌و‌حرفه‌ای، مهارتی و مهندسی تدوین شده و در پایان دوره گواهینامه معتبر بین‌المللی ممهور به مهر دانشگاه فنی‌و‌حرفه‌ای و دانشگاه علوم کاربردی آلمان صادر و به شرکت کنندگانی که نمره قبولی آزمون‌های پایانی را کسب کنند اهدا خواهد شد.

در این نشست پیرامون توسعه همکاری‌های علمی و بینالمللی دوجانبه و چند جانبه با دانشگاه علوم کاربردی آلمان بحث و تبادل نظر شد و دستاوردهای اجرایی این مذاکرات از جمله اختصاص فرصت های تحصیلی دوره دکتری و فرصت‌های مطالعاتی پست دکتری ویژه اعضا هیئت علمی دانشگاه فنی وحرفه‌ای و غیره به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028567

وب گردی

وب گردی