نخستین آلبوم سرود دانش آموزان انجمن اسلامی منتشر شد

نخستین آلبوم سرود دانش آموزان انجمن اسلامی با بهره گیری از مضامین دانش آموزی و انقلابی منتشر شد. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آلبوم سرود طلایه داران که به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور تولید شده است در 9 قطعه با اشعاری از میلاد عرفان پور ، محمد جواد الهی پور، وحید خزایی و ... تولید شده است آهنگسازی قطعات این آلبوم نیز بر عهده احسان جوادی، داود نعمتی و مجتبی جوادی بوده است.

مسعود شاکر که مسئولیت تهیه این آلبوم را بر عهده دارد درباره این آلبوم گفت: تلاش کردیم مضامین دینی، دانش آموزی و تشکیلاتی مان را به زبان هنر بیان و عرضه کنیم چه آنکه جای تصریح ندارد که تاثیر گذری آثار هنری بسیار بیشتر از زبان آموزشی ساده است.

وی ادامه داد: مضامینی مانند احترام به آموزگار، کتابخوانی، نقش دانش آموزان در گام دوم انقلاب اسلامی، 40 سالگی انقلاب اسلامی از جمله محورهای مفهومی این آلبوم می باشد ضمن آنکه برخی محورهای تشکیلاتی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان نظیر آیه سال نیز در این آلبوم گنجانده شده است.

مسعد شاکر درباره اعضای این گروه افزود: از سال گذشته با مشارکت بیش از 40 تن از دانش آموزان متوسطه اول عضو انجمن اسلامی فعالیت کار سرود را آغاز کردیم که به مرور به یک گروه 30 نفره رسیدیم و از دهه فجر 97 به اجرای سرودهای تولیدی گروه طلایه داران را به صورت رسمی آغاز کردیم.

تهیه کننده این آلبوم در پایان خاطرنشان کرد: تعدای از تولیدات ما در حال تصویر سازی و تبدیل به نماهنگ است که طبق هماهنگی های صورت گرفته این نماهنگ ها روی آنتن رسانه ملی خواهد رفت.

گفتنی است اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، تولیدات هنری نظیر سرود، نماهنگ و گروه های نمایشی را در سراسر کشور توسط دانش آموزان انجمن اسلامی شکل داده که گروه سرود طلایه داران یکی از آنها است.

کد خبر: 1028570

وب گردی

وب گردی