آئین غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا در واحد نجف آباد برگزار شد

اعضای هیات رئیسه و جمعی از کارکنان دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد،  با حضور در کنار قبور شهدای گمنام این دانشگاه  یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، علی اکبرحسین رضا با تبریک شروع سال تحصیلی جدید و تقارن این مناسبت با هفته دفاع مقدس گفت: در این مکان با شهدا پیمان می بندیم که به وظایفمان به بهترین شکل ممکن عمل کنیم تا ایران اسلامی را بیش از پیش، سرافراز کرده و پرچم پر افتخار کشورمان را بر فراز قله های علمی جهان به اهتزاز در آوریم.

معاون دانشجوئی و فرهنگی واحد نجف آباد در ادامه افزود: اگر امروز توانسته ایم در فضایی آرام و به دور از دغدغه های امنیتی به تعلیم و پرورش نسل جوان کشور بپردازیم به دلیل مجاهدت ها و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و شهداست.

وی تجدید میثاق با ارزش ها و آرمانهای شهدا و بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب را از وظایف دینی و آرمانی برشمرد و خاطر نشان کرد: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره در مسیر انقلاب اسلامی و اهداف شهدا حرکت کرده و به دنبال تحقق اهدافی باشیم که این عزیزان در راه آن به شهادت رسیده اند.

حسین رضا درپایان تلاش علمی در راستای رسیدن به جایگاه برتر در مجامع علمی بین المللی را از وظایف اصلی دانشگاهیان در قبال خون شهدا دانست و گفت: دانشجویان باید با تلاش و افزایش بار علمی خود ادامه دهنده راه شهدا در عرصه های علمی باشند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028660

وب گردی

وب گردی