همایش پیاده روی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در سواحل نیلگون خلیج فارس برگزار شد

به همت اداره تربیت بدنی و همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد بندرعباس یک دوره همایش پیاده روی بمناسبت هفته دفاع مقدس درامتداد سواحل خلیج نیلگون همیشه فارس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز، فروغ زارعی مدیر کل دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در خصوص همای پیاده روی کارکنان در سواحل خلیج فارس گفت: هدف از برگزاری این همایش گرامی داشت هفته دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهیدان هشت سال دفاع مقدس، جانبازان و آزادگان عزیز است.

زارعی افزود: این همایش در راستای برگزاری ورزش های همگانی با شعار تندرستی و سلامتی ویژه همکاران دانشگاهی و اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار شد که نشان دادن روحیه بالای دانشگاهیان در تمام میادین انقلاب است.

وی ورزش وسیله نیکویی در راه اعتلای جسم و بالندگی روح دانست و گفت: اجرای برنامه های ورزشی به مناسبت های مختلف بهانه ای برای ایجاد شور، نشاط و امید در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است تا بتوانند با سلامتی و تندرستی جسم در راه بالندگی کشور اسلامی و عزیزمان ایران گام های بزرگی بردارند.

این همایش از پارک غدیر در ساحل خلیج فارس آغاز و تا پارک دولت بندرعباس ادامه داشت و در پایان به قید قرعه به چند تن از شرکت کنندگان هدایای تقدیم شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028665

وب گردی

وب گردی