آغاز ساخت5 هزار واحد مسکونی برای مددجویان خراسان جنوبی

ساخت5 هزار واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان در خراسان جنوبی با حضور رئیس کمیته امداد آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مراسم آغاز ساخت5 هزار واحد مسکونی برای مددجویان این نهاد و نیازمندان در استان خراسان جنوبی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد در شهرستان نهبندان برگزار شد.

رئیس کمیته امداد گفت: براساس تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه تا پایان امسال ۱۶ هزار واحد مسکن برای مددجویان و مردم محروم در سه استان سیستان و بلوچستان، کرمان و خراسان جنوبی احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: از این تعداد 5 هزار واحد مسکن در استان خراسان جنوبی پیش‌بینی شده است که عملیات ساخت این منازل ویژه مددجویان و نیازمندان امروز آغاز شد.

بختیاری تامین مسکن را مکمل تولید اشتغال برای توانمندسازی مددجویان عنوان کرد و افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که مسکن مددجویان در خراسان جنوبی و دیگر استان‌های کشور به ویژه مناطق سیل‌زده تا پایان سال به اتمام رسیده و تحویل مددجویان شود.

رئیس کمیته امداد در ادامه سفر خود به خراسان جنوبی در مراسم افتتاح طرح بزرگ پرورش شتر در این استان تاکید کرد: توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در کنار حفظ کرامت مددجویان از اولویت‌های اصلی کمیته امداد است.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال ۱۷۰ هزار شغل برای مددجویان سراسر کشور ایجاد خواهد شد گفت: از این تعداد 5 هزار شغل در استان خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028678

وب گردی

وب گردی