بدشانسی های  Galaxy Fold ادامه دارد

با وجود اعلام سامسونگ مبنی بر رفع مشکلات گوشی تاشوی Galaxy Fold کارشناس از وجود مشکلاتی در صفحه نمایش این دستگاه خبر می دهند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، همان گونه که اطلاع دارید گوشی تاشو Galaxy Fold که در ماه فوریه توسط سامسونگ معرفی شده بود و چند روز قبل از عرضه به دلیل مشکلات به وجود آمده در صفحه نمایش عرضه آن به تعویق افتاده بود.

صفحه نمایش Galaxy Fold غیرقابل اعتماد است

به لطف تغییراتی که در طراحی به خصوص در قسمت لولا ایجاد شده باعث شده دستگاه بسیار مستحکم تر شده است. با این وجود «برایان هیتر» از TechCrunch گفت که Galaxy Fold مشکل دارد و این مشکل در کمتر از 24 ساعت خود را نشان می دهد.

«هیتر» افزود وقتی دستگاه را روشن کرده و آن را از روی میز برداشته متوجه شده که با مشکلی روبروست. او گفت اگر با دقت به مرکز صفحه نگاه کنید ، یک منحنی نازک وجود دارد که تغییر رنگ را نشان می دهد.

حتی اگر دستگاه هنوز هم به راحتی کار کند، وجود چنین مشکلاتی باعث نارضایتی کاربران شده و محبوبیت آن را کاهش می دهد.

«هیتر» گفت :« وقتی دستگاه را در دست گرفتم در کمتر از 24 ساعت به مشکل برخورد. به خصوص که این مشکل در مرکز صفحه نمایش به وجود آمده است. تصور کنید که تأثیر چنین مشکلی روی دستگاه طی یک هفته یا یک ماه چگونه خواهد شد. » هیتر همچنین افزود دستگاه مشکلاتی در زمینه لمس یا فشردن صفحه نمایش دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028693

وب گردی

وب گردی