کاهش 13درصدی مصرف دخانیات دانشجویان اصفهانی

رئیس دانشگاه اصفهان از کاهش 13 درصدی مصرف دخانیات دانشجویان این دانشگاه خبرداد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، هوشنگ طالبی با اشاره به اجرای طرح پایش سلامت روان برای دانشجویان این دانشگاه اظهار کرد: به نظر می رسد دانشجویان غیر بومی ما کمی افسردگی داشته باشند که مشاوران ما از این جهت اقدامات لازم را انجام می دهند.

رئیس دانشگاه اصفهان ضمن اشاره به اینکه عدم اعتماد و اطمینان از تامین آینده باعث نگرانی هایی برای دانشجویان ما شده است، افزود: مساله دیگر بحث ایجاد انگیزش برای دانشجویان است؛ چرا که به نظر می رسد، عدم تامین آینده و نگرانی از این موضوع منجر به کاهش انگیزه های تحصیلی دانشجویان شده است.

طالبی ادامه داد: مشاوران آموزشی ما در ارتباط با این موضوع متمرکز شده اند تا دانشجویان را از طرق مختلف برای فعالیت های آموزشی و پژوهشی تشویق و ترغیب کنند.

رئیس دانشگاه اصفهان همچنین درباره نتایج اجرای طرح «دانشگاه عاری از دخانیات» گفت: این طرح تا حدودی در دانشگاه اصفهان اجرا شده و همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: نتایج نشان می دهد، اجرای این طرح تا حدودی موثر بوده است؛ به طوری که آمار ها حاکی از آن است که در بازه زمانی ۴ ماهه (بهمن سال گذشته تا خردادماه) ۱۳ یا ۱۴ درصد مصرف دخانیات توسط دانشجویان در این دانشگاه کاهش یافته است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1028700

وب گردی

وب گردی