پروژه ماهیدشت به مردم واگذار می‌شود/بنیاد مستضعفان به دنبال کاهش تصدی گری است

رئیس بنیاد مستضعفان در بازدید از پروژه ماهیدشت این بنیاد در کرمانشاه گفت: بنیاد مستضعفان به دنبال کاهش تصدی گری است و بنا ندارد تصدی‌گری این پروژه را داشته باشد و آماده واگذاری آن به بخش خصوصی است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سید پرویز فتاح در حاشیه نشست بررسی راهکار‌های اشتغالزایی منطقه قصرشیرین گفت: گاوداری ماهیدشت و طرح مکمل آن که در شهر کنگاور قرار دارد؛ در مجموع سه هزار راس گاو مولد و شیری پرورش می‌دهد و با اجرایی شدن فاز 2 و سه و افزایش تعداد دام به 6 هزار راس، شیر تولیدی این شرکت از 25 هزار تن در سال به 60 هزار تن می‌رسد.

فتاح در ادامه با اشاره به سیاست بنیاد مستضعفان در کاهش تصدی گری خود در صنایع گفت: بنیاد مستضعفان بنا ندارد تصدی‌گری این پروژه را داشته باشد و آماده واگذاری آن به بخش خصوصی است.

رئیس بنیاد مستضعفان از راه اندازی دو فاز دیگر گاوداری ماهیدشت تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: پروژه ماهیدشت؛ یکی از بزرگ‌ترین گله‌های دام کشور محسوب می‌شود و با برنامه ریزی انجام شده تا پایان سال ۱۴۰۰ تولید شیر این واحد به ۲۰۰ تن در روز می‌سد و می‌تواند علاوه بر استان کرمانشاه ظرفیت شیر دام‌های استان‌های همجوار را هم جذب کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028744

وب گردی

وب گردی