سلسله  نشست‌های  اندیشه‌ورزی بسیج دانشجویی برگزار می‌شود

اولین نشست تخصصی اندیشه‌ورزی بسیج دانشجویی با موضوع هم‌اندیشی احصای نظام مسائل و موضوعات سیاست خارجی و دیپلماسی عمومی در بیانیه گام دوم انقلاب دوشنبه هشتم مهرماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، به همت شبکه تخصصی اندیشه‌ورزی بسیج (شتاب)، در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری پیرامون گام دوم انقلاب اسلامی و نقش کلیدی جوانان در این فرآیند، سلسله نشست‌های تخصصی اندیشه ورزی بسیج برگزار می‌شود.

بر اساس تأکید مقام معظم رهبری در دیدار اول خرداد ۹۸ دانشجویان بر ورود نسل جوان در عرصه مدیریت کشور و لزوم تشکیل گروه‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، نهضتی و غیره شبکه تخصصی اندیشه‌ورزی بسیج (شتاب) به همراه معاونت گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بر آن شدند تا با برگزاری سلسله نشست‌های آشنایی با مسائل و ایده‌پردازی حل مسائل کشور، نقشه راه این مسیر را با کمک دانشجویان سراسر کشور طراحی کرده و از این بدنه فعال و خودجوش در راستای اعتلای بسیج دانشجویی و تشکیل گروه‌های مسئله محور بهره ببرد.

بر این اساس از تمامی دغدغه‌مندان و علاقه‌مندان به هم‌اندیشی و احصای نظام مسائل و موضوعات سیاست خارجی و دیپلماسی عمومی، دعوت شده است تا در این نشست شرکت کنند.

برای ثبت‌نام در این نشست علاقه‌مندان می‌توانند نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی، مقطع تحصیلی و کد ملی خود را به شماره ۰۹۱۲۷۰۷۵۲۳۵ در پیام‌رسان‌‎های ایتا و بله ارسال کنند.

اولین نشست تخصصی اندیشه‌ورزی بسیج دانشجویی با موضوع هم‌اندیشی احصای نظام مسائل و موضوعات سیاست خارجی و دیپلماسی عمومی در بیانیه گام دوم انقلاب دوشنبه هشتم مهرماه، ساعت ۱۶ در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان (لانه جاسوسی سابق آمریکا) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028750

وب گردی

وب گردی