موج احسان ، روایتی هنرمندانه با نگاهی عمیق به احسان اجتماعی و نیکوکاری مردم ایران در حادثه سیل فروردین  1398

معاون حمایتهای اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)از برگزاری رویداد فرهنگی – هنری و ملی با مضمون پرداختن به احسان اجتماعی مردم ، هنرمندان و شاعران در زمینه سیل 1398 در چهار استان کشور و تجلیل از قهرمانان آثار مردمی خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز ، محمد ترکمانه معاون اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)گفت: این مهرواره مجموعه ای از رویدادهای فرهنگی است که بصورت ملی و همزمان در پایتخت و استانهای درگیر با موضوعات سیل و خدمت رسانی به سیل زده ها در ابتدای سال 1398 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد : کسانی که در حوزه سیل آثاری دارند که با بخشهای مذکور و همچنین اهداف ذکر شده در فراخوان مهرواره همخوانی دارد می توانند آثار خود را از طریق وبسایت : www.moj.ehsun.ir بارگذاری و ارسال نموده و اطلاعات لازم را از طریق وبسایت ذکر شده و یا دبیرخانه مهرواره دریافت نمایند.

ترکمانه در باره سایر رویدادهای فرهنگی این مهرواره افزود : همزمان با برگزاری مهرواره و از طریق وبسایت مهرواره ، ثبت نام گروههای مردمی و جهادی موثر در خدمت رسانی سیل و بررسی توانمندی های آنها انجام خواهد شد.

همچنین دبیرخانه مهرواره در ایام جمع آوری آثار با همکاری حامیان این مهرواره و همکاری گروههای داوطلب مردمی و جهادی اقدام به برگزاری رویدادهای فرهنگی از جمله برگزاری شب شعر، شب خاطره، شب تجربه، نمایشگاه عکس و اکران فیلم نگاره های مردمی در استانهای لرستان، گلستان، سیستان و بلوچستان، فارس، ایلام، سمنان خوزستان و ... خواهد نمود.

رئیس مهرواره موج احسان در خصوص آئین اختتامیه موج احسان خاطرنشان کرد: گروههای داوطلب مردمی و جهادی همواره در اتفاقات مهم و حوادث سخت در کنار مردم نقش آفرینی های بزرگی نموده اند اما تا کنون کمتر به نقش آنها پرداخته شده است .

بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قصد دارد همزمان با میلاد با برکت حضرت رسول اکرم و امام جعفر صادق علیه السلام به بهانه سیل اقدام به برگزاری نخستین نشست ملی گروههای داوطلب مردمی و جهادی در تهران نموده و ضمن برگزاری این کنگره ، همزمان با اختتامیه موج احسان نمایشگاه دستاوردهای گروههای مردمی و جهادی را نیز به اجرا درخواهد آمد.

محمد ترکمانه، معاون حمایتهای اجتماعی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)در پایان اضافه کرد: در این نشست ملی و مجموعه رویداد های موج احسان، با محوریت گروههای داوطلب مردمی و جهادی ، ضمن تجلیل و معرفی استعدادهای پنهان گروههای مردمی و جهادی ، موج جدیدی از احسان را رقم خواهیم زد و حرکت مجددی را برای رسیدگی به امور مغفول مانده مناطق سیل زده با حمایت و سازماندهی گروههای مردمی و جهادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)آغازخواهیم نمود و نسبت به اعزام مجدد گروههای مردمی و جهادی به استانهای سیل زده اقدام می نمائیم

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات لازم برای شرکت در این مهرواره و نشست ملی گروههای داوطلب مردمی و جهادی خدمت رسان در سیل فروردین 98 می توانند از طریق راههای ارتباطی زیر اقدام نمایند:

وبسایت مهرواره: www.moj.ehsun.ir

تلفکس مهرواره : 66460992-021

ایمیل دبیرخانه مهرواره موج احسان: mehrvareh@ehsun.ir

آدرس دبیرخانه موج احسان: تهران بلوار کشاورز خیابان 16 آذر خیابان ادوارد براون پلاک 12 طبقه سوم

کد خبر: 1028756

وب گردی

وب گردی