جدی‌ترین تهدید جامعه، فراموش کردن فرهنگ دفاع مقدس است

معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فراموش کردن فرهنگ دفاع مقدس بزرگترین و جدی ترین خطری است که ما را تهدید می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از سما، سیدمحمد بطحائی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: با استفاده از سخنرانی‌ها، فیلم‌ها و اسناد به جا مانده از دفاع مقدس در تلاش هستیم ویژگی‌های بارز این دوران را به نسل حاضر منتقل کنیم تا آنان بخشی از فضای پرشور آن دوران را درک کنند.

وی یکی از ضروری ترین مؤلفه های حفظ ارزش های دوران دفاع مقدس را انتقال فرهنگ این برهه از تاریخ ایران اسلامی دانست و افزود: فراموش کردن فرهنگ دفاع مقدس بزرگترین و جدی ترین خطری است که ما را تهدید می کند. این فرهنگ به ویژه در دوران بداخلاقی های امروز که سبب شده ما در معرض شدیدترین فشارها قرار گیریم، جامعه ما را به سلامت به سر منزل مقصود می رساند که کمتر مورد توجه مسئولان قرار گرفته است.

بطحائی اظهار داشت: به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی و از خودگذشتگی رزمندگان دفاع مقدس امروز در جایگاه بسیار خوبی ایستاده ایم. بعد از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ایران و طی فراز و نشیب های بی‌شمار، در زمینه های مختلف جزو برجسته ترین کشورها هستیم. مردم به این نظام و خون شهدا پای بند هستند و در تمامی مناسبت های مذهبی و سیاسی به تأسی از شهدا حضور پرشوری دارند.

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان سازمانی و فرماندهان لشگری در حوزه ستادی معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028792

وب گردی

وب گردی