اولین دانشجوی مقطع دکتری مهندسی برق واحد کرج از رساله خود دفاع کرد

جلسه دفاع از رساله فرزاد وزین¬رام دانشجوی مقطع دکتری رشته مهندسی برق-قدرت دانشکده مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، به عنوان اولین رساله دکترای برق این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، اولین دانشجوی دکترای برق واحدکرج با عنوان "ارائه مدل به منظور خودترمیمی شبکه توزیع با مطالعه همزمان شبکه برق و گاز" با موفقیت از رساله دکترای خود دفاع نمود.

این جلسه دفاع با حضور اساتید راهنما و مشاور رساله رضا عفت نژاد، مهدی هدایتی و پیمان حاجی حسینی و نیز اعضای هیأت داوران رضا شریفی، حسین شاطری و فرزاد گلشن پور در محل سالن کنفرانس دانشکده مکاترونیک واحد کرج برگزار شد.

در این جلسه فرزین وزین رام با شرح موضوع رساله و پاسخگویی به پرسش­های هیئت داوران، جمعا به مدت دو ساعت و پانزده دقیقه از رساله خود دفاع نمود و در نهایت تحقیق انجام شده موفق به دریافت مرتبه عالی از سوی داوران گردید.

گفتنی است حاصل کار وزین­رام در انجام رساله دکتری خود منتج به چاپ مقاله با عنوان: "Decentralized Self-Healing Model for Gas and Electricity Distribution Network" در ژورنال IET Generation, Transmission & Distribution شده است.

یادآور می شود ژورنال مذکور ISI بوده و با درجه ممتاز Q1 رتبه بندی شده است و مقالات آن در سایت IEEE نیز نمایه می­ گردند.

همچنین مقاله دوم حاصل از انجام این رساله نیز به ژورنال ISI دیگری ارسال گردیده و در حال داوری است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028800

وب گردی

وب گردی