دهمین دوره نمایشگاه کار توسط دانشگاه شریف برگزار می‌شود

دهمین دوره نمایشگاه کار باهدف ایجاد ارتباط مستقیم صنعت و دانشگاه و شناسایی دانشجویان فارغ‌التحصیل نخبه از ۱۴ تا ۱۶ مهرماه توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دهمین دوره نمایشگاه کار، با هدف ایجاد زمینه ارتباط مستقیم صنعت دانشگاه و شناسایی دانشجویان فارغ التحصیل نخبه از 14 تا 16 مهرماه امسال توسط دانشکاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

دانشگاه شریف سال گذشته با کیفیتی در سطح ملی توانست نمایشگاه کار ایران را برگزار کند، این نمایشگاه در بهمن ماه سال گذشته در بوستان گفت و گو برگزار شد.

دانشگاه شریف با این اقدام در نظر دارد زمینه ارتباطی مستقیم میان صنعت، دانشگاه و فارغ‌التحصیلان نخبه را به‌وجود آورد تا دانشجویان فارغ التحصیل جذب ارگان‌ها و کمپانی‌های بزرگ شوند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه تنها جذب و نیرو استخدام نیست؛ چراکه فرد کارجو یا کارفرما از طریق آگهی یا فراخوان می‌تواند به مقصود خود برسد، در واقع نمایشگاه کار صرفا برای فارغ‌التحصیلان نخبه بوده و شرکت‌ها در این نمایشگاه به دنبال جذب این افراد هستند.

شرکت در این نمایشگاه مزایای مختلفی دارد که از جمله آن می‌توان به ارتقا برند کارفرمایی، ملاقات مستقیم کارفرما و کارجو، تسهیل فرایند جذب و استخدام اشاره کرد.

بازدید از نمایشگاه کار برای عموم رایگان است، علاقمندان می‌توانند جهت حضور در نمایشگاه به آدرس jobfair.sharif.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1028808

وب گردی

وب گردی