دانشگاه آزاد اسلامی موفق ترین مدل دانشگاهی در منطقه است

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه موفق ترین مدل اصل 44 قانون اساسی است که تمامی ظرفیت خود را برای اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری به کار گرفته است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد زابل، جلسه شورای اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با حضور احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

حیدری در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امنیت و آرامشی امروز خود را مدیون خون پاک مجاهدان راه خدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس می دانیم. ادامه دادن راه این بزرگمردان تاریخ کمترین کاری است که ما می توانیم در ازای این جانفشانی ها انجام دهیم.

وی با اشاره به تجمع مردم زابل در سالروز اولین قیام به خون خواهی حضرت امام حسین (ع) توسط مردم سیستان اظهار داشت: شهر زابل شهری مذهبی و مرکز ولایتمداران غیور است که در طول تاریخ مراتب ارادت خود به خاندان عصمت و طهارت را به اثبات رسانده اند.

حیدری با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یک شبکه اجتماعی و فرهنگی بزرگ است، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از نظر کیفی و کمی همواره تلاش کرده تا نیروهای متعهد و متخصص را پرورش دهد و بخشی از بار سنگین تربیت نیروی تحصیل کرده و متخصص کشور را به دوش کشیده است.

وی دانشگاه آزاد اسلامی را موفق ترین مدل دانشگاهی در منطقه دانست و خاطر نشان کرد: این دانشگاه موفق ترین مدل اصل 44 قانون اساسی است که تمامی ظرفیت خود را برای اجرای سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کار گرفته است.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بیانیه مهم گام دوم انقلاب، گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید در گام دوم انقلاب از تمامی ظرفیت های شهر و پیشران های اقتصادی در جهت تبدیل علم به ثروت همسو با نظام استفاده کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 1028809

وب گردی

وب گردی