برگزیده عصر جدید اولین اثر رسمی خود را منتشر کرد

پارسا خائف اولین اثر رسمی خود با عنوان «عشق بی پایان» را منتشر کرد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز٬ پارسا خائف خواننده نوجوانی که با موفقیت در برنامه تلویزیونی عصر جدید به سرعت به شهرت و محبوبیت رسید حالا اولین اثر رسمی خود را با موضوع ملی میهنی منتشر می‌کند.

آهنگ ایران به آهنگسازی «فرید سعادتمند» بر روی شعری از «محمدمهدی سیار» و خوانندگی «پارسا خائف» به عنوان آهنگ تیتراژ برنامه تلویزیونی «میدون» ساخته شده است.

پارسا خائف در مورد اولین اثر رسمی خود می‌گوید:

«برای هر هنرمندی، خلق یک اثر در ستایش کشورش بسیار شیرین و جذاب است. به عنوان فرزند کوچک و خوشه‌چین هنر این سرزمین، خوشحالم که اولین اثرم برای کشورم ایران و با استعاره‌‌ای از وطن، به نام «عشق بی‌پایان» ساخته شد. اثری که بدون حضور موثر و هنرنمایی استاد فرید سعادتمند و دکتر محمدمهدی سیار، آنی نمی‌شد که باید.
همچنین از آقایان هاشمی گلپایگانی و مهران و مهرگان علوی به عنوان تهیه‌کننده و کارگردانان برنامه «میدون» تشکر می‌کنم که با اعتماد و سپردن تیتراژ این برنامه به بنده، باعث شدند فرصتی فراهم شود تا دیگر بار مهمان خانه‌های مردم عزیزمان باشم.

از تمامی نوازندگان بزرگی که در قالب آهنگ‌سازی استاد سعادتمند و میکس و مستر جناب «نوید صالح‌زاده» به هنرنمایی پرداختند نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امیدوارم ثمره این تلاش‌ها‌ اثری درخور توجه و مورد پسند هم‌وطنان عزیزم باشد.»

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1028828

وب گردی

وب گردی