آیاتحریم‌ها درخرید تجهیزات آتش نشانی  موثراست؟

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا تحریم‌ها برای خرید تجهیزات آتش‌نشانی تاثیرگذار بوده است ؟ گفت: تحریم‌ها به ویژه برای انتقال پول تاثیر داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران در حاشیه برگزاری جلسه صد و شصت و هفتم شورای اسلامی شهر تهران گفت: روز آتش نشان را به آتش نشانان تبریک می گویم و این روز را گرامی می داریم.

وی افزود امروز پیش از جلسه شورای شهر تهران در مراسمی که به مناسبت روز آتش نشان برگزار شده بود حضور یافتم و از نمایشگاه تجهیزات آتش نشانی بازدید داشتم.

محسن هاشمی گفت: براساس اعلام مسؤولین خوشبختانه در وضع مناسبی در حوزه اطفای حریق و سایر حوادث برخورداریم اما هنوز با استانداردهای جهانی فاصله داریم.

وی درخصوص زمان رسیدن آتش نشانان به سر صحنه حوادث گفت: صحبت از سه تا پنج دقیقه است که به صورت میانگین این اعداد مطرح می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص وضعیت تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی گفت: تجهیزات مان خوب است مخصوصا در این دو سال که ما آمده ایم حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه تصویب کرده و آن ها هم تجهیزات خریده اند.

وی در پاسخ به این سوال که در بین جهان چه رتبه ای از نظر تجهیزات داریم گفت: اگر قرار باشد به تجهیزات ما بین کشورها رتبه داده شود باید رتبه مان بین رتبه ۱۸ تا ۲۱ جهانی باشد.

محسن هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا تحریم‌ها برای خرید تجهیزات تاثیرگذار بوده است یا خیر گفت: تحریم‌ها اثر گذار بوده است مخصوصا برای انتقال پول.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخی از تجهیزات آتش نشانی دو منظوره است و همین امر باعث می‌شود تا جلوی ورود این تجهیزات گرفته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028844

وب گردی

وب گردی