انعقاد قرارداد همکاری میان واحد دماوند و شهرداری گیلان در حوزه توزیع برق/ درآمدزایی 120 میلیون تومانی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند از انعقاد قرارداد همکاری میان شهرداری گیلان و واحد دماوند در حوزه بهینه سازی و توزیع برق خبر داد.

حسن اسداللهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره فعالیت‌های این واحد در راستای اجرای طرح پایش اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برای طرح پایش، موضوع انرژی را در دستورکار قرار داده که در مرکز تحقیقات انرژی فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهشی را انجام خواهد داد.

وی افزود: در مرکز تحقیقات انرژی، پژوهش‌ها در دو حوزه امنیت شبکه و سلول‌های خورشیدی انجام خواهد شد؛ همچنین چندین همایش با موضوعات انرژی پاک و شهر هوشمند با هدف بررسی کاربردی و عملیاتی حوزه انرژی برگزار خواهد شد.

اسداللهی با اشاره به انعقاد قرارداد میان واحد دماوند و بخش های برون دانشگاهی گفت: انعقاد قرارداد همکاری با شهرداری گیلان و اصفهان، جزو مهمترین قراردادهای واحد دماوند برای انجام فعالیت‌های پایش بنیان در حوزه توزیع برق بوده است؛ بر مبنای این قرارداد، همکاری‌هایی درباره بهینه سازی انرژی و توزیع برق انجام خواهد شد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با اشاره به افزایش درآمدهای غیر شهریه ای این واحد تصریح کرد: مجموع قراردادهای منعقد شده در فاز اول پروژه‌های اجرایی، حدود 120 میلیون تومان برای واحد درآمدزایی داشته است.

وی در پایان، درباره فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در حوزه علوم انسانی خاطرنشان کرد: واحد دماوند در حوزه علوم انسانی، موضوع بررسی مبانی اقتصاد مقاومتی را با برگزاری جلسات هم اندیشی و کرسی‌های نظریه پردازی، مورد بحث و ارزیابی قرار می دهد. همچنین چندین همایش در این حوزه برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028861

وب گردی

وب گردی