جذب دانشجویان در کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج

همزمان با ایام آغازین سال تحصیلی 99-98 و شروع سال تحصیلی، کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به جذب علاقمندان می پردازد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، یعقوب فتحی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی واحد کرج گفت: کانون دانشجویی هلال احمر واحد کرج از کانون های فعال وتاثیرگذار در زمینه فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاهی می باشد که زیر نظر معاونت دانشجویی و فرهنگی و سازمان هلال احمر استان البرز مشغول فعالیت است.

وی با اشاره به نحوه عمکرد کانون دانشجویی هلال احمر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: این کانون در زمینه های سلامت، فرهنگ اجتماعی و مقوله های امدادرسانی همچون سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی به ساماندهی بخش وسیعی از دانشجویان و حضور در عرصه های خدمت به جامعه و دانشگاه می پردازد.

دکتر فتحی افزود: امسال نیز همزمان با شروع کلاس های درسی و حضور دانشجویان جدید در دانشگاه، کانون هلال احمر دانشجویی واحد کرج با برپایی چادرهایی در محوطه دانشگاه ضمن خیرمقدم به دانشجویان بویژه دانشجویان جدید، علاوه بر آشنایی آنها با خدمات این کانون، اقدام به جذب علاقمندان و داوطلبان در این زمینه نموده است.

وی استقبال دانشجویان از این طرح را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه دانشجویان از اقشار مهم جامعه بوده و با دارا بودن طراوت، شور و نشاط جوانی، ظرفیت قابل ملاحظه ای برای حضور در فعالیت های فوق برنامه و اجتماعی دارند؛ امیدواریم با سازماندهی و هدایت آنان در زمینه های مختلف فرهنگی و اجتماعی بتوانیم علاوه بر تربیت نیروهای کارآمد، بهترین فرصت را برای پرکردن اوقات این عزیزان در دانشگاه فراهم کنیم.

گفتنی است دکتر فتحی به همراه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری معاون فرهنگی و دانشجویی واحد کرج از چادرهای امداد و نجات کانون هلال احمر که به همین منظور در محوطه این دانشگاه برپاست، بازدید کردند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028862

وب گردی

وب گردی