دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل، پیشگام در صنعت گردشگری

رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل، دانشگاه آزاد اسلامی این استان را به عنوان یک مرکز علمی معتبر در سطح کشور در موضوع آموزش صنعت گردشگری و پیش قدم و پیشگام دانست.

جعغر بذری رئیس هیات مدیره جامعه هتلداران استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل اظهار کرد: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مرکز علمی معتبر در سطح کشور در موضوع آموزش صنعت گردشگری پیش قدم شده است و ما هم وظیفه خود می دانیم در این زمینه همکاری کنیم و مطمئن هستیم این کار در صنعت پاک گردشگری تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه آموزش در تمام رشته ها مهم و تاثیر گذار است، اظهار کرد: نگاه به صنعت گردشگری با گذشته متفاوت است و نگاه امروز به این صنعت پاک به عنوان موضوع تاثیرگذار در اقتصاد، فرهنگ و اجتماع یک کشور است.

بذری تصریح کرد: استان اردبیل دارای پتانسل لازم برای صنعت گردشگری را دارد و ورود مراکز علمی می‌تواند در کنار آموزش های لازم و استاندارد برای فعالان حوزه گردشگری شرایط را برای گسترش علمی و شکوفایی این صنعت ایجاد کند.

وی یونی هتل دانشگاه آزاد اردبیل را از طرح‌های ضروری برای منطقه و سرعین دانست و افزود: با توجه به وجود و فعالیت اکثر هتل‌های این استان در شهر سرعین، آموزش نیروی انسانی متخصص می تواند در بهبود کیفیت خدمات رسانی به جامعه گردشگران تاثیر چشمگیری داشته باشد.

بازرس جامعه هتلداران کشور شرکت در دوره های آموزشی هتلداری را ضروری دانست و گفت: برای شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی، مدرک و گواهی صادر خواهد شد که در صدور مجوز و تمدید پروانه بهره‌برداری مورد نیاز خواهد بود.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل بیش از سه دهه سابقه فعالیت علمی دارد و با نیاز سنجی‌های انجام شده و بصورت علمی وارد موضوع آموزش گردشگری شده است و مطالبی که توسط اساتید مطرح کشوری در دوره‌ها آموزش داده خواهد شد، در بالابردن کیفیت این صنعت نقش اساسی خواهد داشت.

بذری خاطر نشان کرد: از ظرفیت عظیم دانشگاه آزاد اسلامی استفاده خواهیم کرد و با همکاری جامعه گردشگری و جامعه دانشگاهی استان، توسعه اقتصادی منطقه نیز شتاب بیشتری خواهد داشت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1028879

وب گردی

وب گردی