راه‌اندازی پویش بزرگ زیارت نیابتی اربعین حسینی

دبیر پویش بزرگ زیارت نیابتی گفت: پویش دانشجویی-مردمی زیارت نیابتی با هدف کمک به افراد مستضعف روستایی و حاشیه‌نشین کلان‌شهرها برای شرکت در مراسم پیاده‌روی اربعین توسط جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) راه‌اندازی شد.

ایمانی ایرانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از آغاز‌به‌کار پویش بزرگ زیارت نیابتی خبر داد و گفت: جمعیت دانشجویی امام حسن(ع) و جمعی از گروه‌های جهادی دانشجویی و مردمی سراسر کشور این پویش را راه‌اندازی کرده‌اند.

وی درباره اهداف پویش بزرگ زیارت نیابتی بیان کرد: افراد بی‌بضاعت یا کم بضاعت که مشتاق هستند در مراسم پیاده‌روی اربعین شرکت کنند، توسط جهادگران اردوهای جهادی شناسایی می‌شوند. در این پویش خیرین مردمی به افراد بی‌بضاعت معرفی و هزینه‌های سفر به کربلا را تقبل می‌کنند.

دبیر پویش بزرگ زیارت نیابتی با بیان اینکه هزینه اعزام هر فرد به کربلا حدود 500 هزار تومان در نظر گرفته شده است، گفت: هر فرد نیکوکار با پرداخت 100هزار تومان در تامین هزینه‌های سفر افراد بی بضاعت شرکت خواهد کرد.

به گفته ایرانی، زائر اعزام شده به نیابت از ۵ نفر در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت می‌کند و نایب‌الزیاره افراد خیر و کمک کننده خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1028954

وب گردی

وب گردی