پاک‌کردن نام شهید از خیابان‌ها، پاک‌کردن راه رستگاری است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل راه شهدا را، مسیر سعادت و رستگاری دانست و گفت: اگر نام شهید از خیابان‌ها و کوچه‌ها پاک شود، راه رستگاری در کشور پاک می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد استان اردبیل ظهر امروز در مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی برگزار شد، به جریان خزنده ای که می خواهد نام شهید را از خیابان‌ها و کوچه‌ها بردارد اشاره و اظهار کرد: مسیر شهدا راه سعادت و رستگاری بود و اگر نام شهید از خیابان‌ها و کوچه‌ها پاک شود راه رستگاری در کشور پاک می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس همچنان ادامه دارد، متذکر شد: آثار و برکات شهدا در این کشور جاری و ساری است و ملت ایران پیرو فرمایش رهبری در مسیر خود‌سازی، جامعه‌پروری و تمدن‌سازی به حرکت خود ادامه خواهد داد.

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها، عبادت‌ها و ایثارهاست

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل نیز هفته دفاع مقدس را یادآور رشادت‌ها، عبادت‌ها، ایثارها، عشق‌ها و دلدادگی‌ها دانست و گفت: شهدا رابطه خود را با خدا نگهداشتند و خود را سپر بلای دشمنان کردند و مهاجران الی الله شدند تا مسیرانقلاب باز بماند.

حجت الاسلام دکترمحمد تجلایی ادامه داد: شهدا در تاریخ ماندگار شدند چون نشانشان امام حسین (ع) و آرمانشان امام خمینی (ره) بود.

وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه ادامه مسیر شهدا است، افزود: مسیر شهدا تمدن‌سازی بود و ما همیشه به شهدا وفادار هستیم و خواهیم ماند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029003

وب گردی

وب گردی