سارق سرقت‌های سریالی از مغازه سیسمونی دستگیر شد

 رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی از دستگیری یک کارگر مغازه سیسمونی فروشی به اتهام سرقت های مداوم از گاو صندوق صاحب کارش خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرگرد رضا اسلام نژاد رئیس کلانتری ۱۷۱ شهید مصطفی خمینی در تشریح این خبر گفت: ساعت هفت و نیم عصر پنجشنبه هفته گذشته چهارم مهر ماه ماموران کلانتری با تماس تلفنی در جریان سرقت از یک مغازه سیسمونی فروشی قرار گرفتند و به سرعت تیم عملیات کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی گفت: با حضور ماموران مردی ۴۵ ساله که خود را صاحب آن مغازه معرفی می کرد به ماموران مراجعه و ادعا کرد: مدتی است از داخل گاوصندوق مغازه اش سرقت می شده ولی نشانه ای از تخریب و ورود افراد غریبه بر جای نمانده بود. تا اینکه با استفاده از دوربین مداربسته متوجه شدم که کارگر سابق ام از داخل گاوصندق مغازه سرقت کرده است.

شاکی گفت : تمامی پول های داخل گاوصندوق را نشانه گذاری کردم و با هوشیاری بیشتر مراقب بودم تا هنگام حضور کارگر سابقم به داخل مغازه وی را دستگیر کنم که فهمیدم مبلغ ۲۸۰ هزار تومان از من سرقت کرده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سارق که منکر ارتکاب هر نوع جرمی بود افزود: متهم با دیدن فیلم دوربین های مداربسته بناچار لب به اعتراف گشود و ضمن پذیرش اتهامش ۲۸۰ هزار تومان اسکناس های علامت گذاری شده شاکی را تحویل پلیس داد.

اسلام نژاد در خصوص اظهارات متهم گفت: متهم پس از انتقال به کلانتری اعتراف کرد در زمانی که کارگر این مغازه بودم، یعنی سه سال پیش ، شب ها در داخل مغازه می خوابیدم تا اینکه روزی، صاحب مغازه غفلت کرد و دسته کلیدش را در داخل مغازه جا گذاشت. در نبود وی قبل از اینکه سراغ کلیدش را نگیرید، تعدادی از کلیدهایش را کپی تهیه کردم.

وی در انتها گفت: متهم مدعی بود حدودا طی سه ماه و هر روز به مغازه مراجعه می کرده و هربار یک سوم از پول های گاوصندوق را سرقت می کرده است.

بر اساس این گزارش، با انجام تحقیقات تکمیلی، متهم برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029028

وب گردی

وب گردی