راه اندازی بوفه مرکزی دانشگاه در جهت ارتقای کیفیت خدمات دانشجویی

هم زمان با شروع سال تحصیلی جدید، بوفه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با حضور رئیس و هیات رئیسه این واحد دانشگاهی افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، به‌منظور توسعه فضاهای خدماتی و رفاهی در دانشگاه هم زمان با شروع سال تحصیلی جدید، بوفه مرکزی دانشگاه در ساختمانی جدیدالاحداث و با امکانات منحصر به فرد، معماری زیبا و تنوع ویژه غذایی راه اندازی شد.

دکتر امیررضا نقش در حاشیه راه اندازی بوفه مرکزی دانشگاه گفت: عملیات اجرایی این پروژه با بهره گیری از امکانات دانشگاه از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و با تلاش همکاران عمرانی در مدت کمتر از ۵ ماه هم اکنون شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی افزود: این بوفه دانشجویی دارای دو سالن مجهز به امکانات استاندارد و پیشرفته و آشپزخانه ای مکانیزه با زیربنای 240 مترمربع و ظرفیت 120 نفر در دو بخش خواهران و برادران، قابلیت سرویس دهی به ۱۰۰۰ نفر در طول روز را دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با تاکید بر افزایش و بهبود کیفیت در بخش تغذیه دانشجویی، این مهم را از برنامه های دارای اولویت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد برشمرد و افزود: در این زمینه اقداماتی از قبیل استانداردسازی سالن‌های پخت غذا در سلف‌ سرویس مرکزی دانشگاه و هم زمان، ارتقای کیفیت غذای سلف دانشجویی و رستوران آزاد انجام شده است.

وی افزود: این طرح در راستای ارتقای کمی وکیفی خدمات رسانی مطلوب به دانشجویان اجرا شده است و دانشجویان می توانند از خدمات این بوفه واقع در محوطه مرکزی دانشگاه استفاده نمایند.

گفتنی است این بوفه از مهرماه سال جاری و هم زمان با شروع سال تحصیلی جدید با استقرار پیمانکار فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و باعرضه برنامه غذایی متنوع و مناسب آماده خدمت رسانی به دانشجویان است.

کد خبر: 1029029

وب گردی

وب گردی