۲ موبایل قاپ ۱۸ ساله در شرق تهران  دستگیر شدند/اعتراف به 60 فقره سرقت

 رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ از دستگیری ۲ موبایل قاپ خبر داد و گفت: متهمان به ۶۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی نعمتی درباره جزئیات این خبر، گفت: ساعت ۱۰ شب جمعه گذشته ششم مهر ماه ، ماموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ هنگام گشت زنی در حوالی شهربازی به دو موتورسوار که در حال پرسه زنی بودند مشکوک شده و دستور ایست دادند.

وی گفت: مدتی ماموران این دو موتورسوار را تحت مراقبت قرار داده تا اینکه متهمان به مردی که در حال مکالمه با گوشی همراهش بود، نزدیک شده و با قاپیدن موبایلش از محل به سرعت متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه بلافاصله گشت انتظامی کلانتری وارد عمل شده، تصریح کرد: تعقیب و گریز متهمان ادامه داشت تا اینکه پس از طی مسافتی، راکب موتورسیکلت تعادل خود را از دست می دهد و هر دو موتورسوار با زمین برخورد می کنند.

وی افزود: متهمان در یک عملیات پلیسی قبل از اینکه بتواند به صورت پیاده از محل بگریزند، دستگیر شدند و در بازرسی بدنی از آنان ۳ دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

کلانتر محله گلبرگ گفت: مال باخته که در همان محل حاضر بود با دستگیری متهمان گوشی همراهش را مورد شناسایی قرار داد و با طرح شکایتی هر ۲ متهم به کلانتری منتقل شدند.

نعمتی گفت: متهمان در کلانتری ضمن اعتراف به جرم ارتکابی اظهار داشتند: روزانه ۲ الی ۳ گوشی تلفن همراه در طول یک ماه اخیر سرقت کرده ایم و گوشی های سرقتی را به مالخری به قیمت کمتراز قیمت واقعی می فروختیم.

کلانتر محله گلبرگ افزود: مال باخته های دیگری نیز شناسایی و هر دو متهم ۱۸ ساله با اعتراف به ۶۰ فقره سرقت به مقام قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029034

وب گردی

وب گردی