کفش مناسب برای پیاده‌روی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

مسافت ۸۰ کیلومتری و ۱۴۵۲ ستون بین نجف تا کربلا باعث می‌شود، همیشه یکی از سوال‌های شرکت کنندگان در پیاده‌روی اربعین حسینی این باشد که کفش مناسب برای پیاده‌روی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سامانه جامع مدیریت تشکل‌های دانشجویی (کالک) با توجه به نزدیک شدن به زمان سفر زیارتی اربعین حسینی اقدام به انتشار مجموعه‌ای از مطالب مورد نیاز تشکل‌های دانشجویی برای استفاده بهتر از این سفر معنوی کرده است.

بسته پشتیبانی «شوق زیارت» توسط سامانه جامع مدیریت تشکل‌های دانشجویی «کالک» شامل هر آنچه برای قبل، حین و بعد از پیاده‌روی اربعین حسینی ۹۸ نیاز است، آماده شده است؛ مجموعه کالک بیش از ۲۵ عنوان بسته محتوایی برای زیارت اربعین حسینی آماده کرده است.

بین شهر مقدس نجف تا کربلای معلی ۸۰ کیلومتر است که از ابتدای بزرگراه بین این دو شهر یک هزار و ۴۵۲ ستون شماره‌گذاری شده است که در زبان محلی به آان‌ها عمود می‌گویند، فاصله بین هر عمود ۵۰ متر است و زمان لازم برای پیاده‌روی بین ۲۰ تا ۲۵ ساعت پیشنهاد و ۲ تا ۳ روز پیش‌بینی می‌شود.

یکی از نیازهای پیاده‌روی اربعین، انتخاب و استفاده از کفش مناسب است؛ مجموعه کالک با تهیه یک اینفوگرافی ویژگی‌های کفش مناسب پیاده‌روی اربعین را توضیح داده است.

منبع: فرهیختگان

انتهای پیام/

کد خبر: 1029058

وب گردی

وب گردی