اهدای بسته‌های فرهنگی به زائران اربعین توسط بسیج دانشجویی واحد مشهد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با اشاره به توزیع پک‌های فرهنگی به عنوان یکی از فعالیت‌های موکب دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: این پک‌ها شامل کتاب، سربند، چفیه و برنامه‌های محتوایی و فرهنگی است.

امیر عامری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات فعالیت‌های موکب دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی در پیاده‌روی اربعین حسینی اظهار کرد: این موکب دارای 2 طبقه است که قابلیت اسکان 2 هزار نفر از آقایان و بانوان را دارد.

وی افزود: تیم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعم از پزشک، دندان‌پزشک و ماما در این موکب مستقر هستند؛ همچنین در حوزه تامین داروهای مورد نیاز، فعالیت خواهیم داشت.

عامری ادامه داد: تیم فرهنگی و محتوایی هم در موکب دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی فعالیت دارد؛ همچنین با سخنرانان و مداحان مطرح و تراز اول کشور صحبت‌هایی شده که در ساعات مختلف، در موکب حضور داشته باشند.

مسئول بسیج دانشجویی واحد مشهد تصریح کرد: از ظرفیت طلاب حوزه‌های علمیه مشهد برای برگزاری حلقه‌های معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی استفاده خواهد شد. در موکب خواهران نیز برنامه های فرهنگی ویژه خواهران با دعوت از استادان مطرح کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به توزیع پک‌های فرهنگی به عنوان یکی از فعالیت‌های موکب دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی گفت: این پک ها شامل کتاب، سربند، چفیه و برنامه های محتوایی و فرهنگی است؛ همچنین از ظرفیت دانشجویان غیر ایرانی نیز برای هم‌گرایی هرچه بیشتر میان کشورهای مسلمان استفاده خواهیم کرد.

عامری درباره تامین بودجه فعالیت‌های این موکب خاطرنشان کرد: تامین بودجه از طریق کمک‌های مردمی و نذورات خواهدبود و هیچ‌گونه استفاده‌ای از بودجه دانشگاه نمی‌شود؛ چرا که بودجه دانشگاه، متعلق به فعالیت‌های مرتبط با دانشجویان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029067

وب گردی

وب گردی