مسابقه «شناسایی هسته‌های فناور در حوزه مواد مهندسی و ساخت» برگزار می‌شود

مسابقه شناسایی هسته‌های فناور در حوزه مواد مهندسی و ساخت  به منظور رصد و شناسایی ظرفیت تیم‌های تحقیقاتی مستعد و طرح‌های نوآورانه در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ستاد توسعه فناوری‌های فوتونیک، لیزر، مواد پیشرفته و ساخت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد با هدف شناسایی تیم‌های تحقیقاتی مستعد و طرح‌های نوآورانه در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور به منظور شکل‌گیری هسته‌های فناور و حمایت از آنها در راستای تجاری سازی نخستین «مسابقه شناسایی هسته‌های فناور در حوزه مواد مهندسی و ساخت» برگزار کند.

فلزات، پلیمرها، شیشه و سرامیک‌ها، کامپوزیت‌ها، زیست مواد، مواد هوشمند، بازیافت، فرایندهای ساخت و تولید (شکل‌دهی، ریخته‌گری، متالوژی پودر و ...) فرایندهای تکمیلی (عملیات حرارتی، عملیات جوشکاری، سطح و پوشش دهی و ...) از محورهای این رویداد علمی است.

لازم است تیم‌های تحقیقاتی حداقل سه نفر و شامل یک عضو هیأت علمی به عنوان راهبر فناوری، دو دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری (ترجیحاً یکی از دو نفر دانش‌آموخته باشد) باشند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی و شرایط شرکت در مسابقه به سایت اینترنتی WWW.PAM.ISTI.IR مراجعه کنند.

گفتنی است به هسته‌های برگزیده اول تا سوم جوایز نقدی و به 10 هسته برگزیده حمایت‌های مالی و پشتیبانی‌های لازم در راستای تجاری‌سازی تخصیص داده خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029117

وب گردی

وب گردی