یک میلیون و 600 هزارسالمند تحت پوشش کمیته امدادهستند+اینفوگرافیک

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی برای تکریم سالمندان در جامعه گفت: گرامیداشت سالمندان نباید تنها در یک روز به صورت نمادین انجام شود؛ بلکه هر روز سال باید روز گرامیداشت سالمندان باشد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدمرتضی بختیاری در همایش بزرگداشت سالمندان تحت حمایت کمیته امداد که در مشهد مقدس برگزار شد، با اشاره به جایگاه سالمندی در دیدگاه بزرگان دینی و ائمه اطهار گفت: برخورد امامان معصوم (ع) با سالمندان بسیار با اکرام و با احساسی وصف‌ناشدنی توأم بود.

وی با بیان روایاتی از ائمه اطهار و پیامبر اسلام (ص) در گرامیداشت سالمندان تاکید کرد: اگر جایگاه سالمندان در جامعه مورد احترام باشد نشان از معنویت و دینداری آن جامعه دارد اما اگر سالمندان مورد تکریم قرار نگیرند، چنین جامعه‌ای بی‌شک در خسران است.

بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد از حضور بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار سالمند تحت حمایت این نهاد خبر داد و تاکید کرد: در کمیته امداد به عنوان یادگار ماندگار امام راحل (ره) با افتخار دست‌بوس تمامی سالمندان هستیم و به آنان بی‌منت احترام و خدمت‌گزاری می‌کنیم.

وی اجرای طرح‌های حمایتی کمیته امداد و دیگر دستگاه‌ها را نشان‌دهنده اهمیت جایگاه سالمندان در جامعه دانست و گفت: سالمندی افتخاری است که به لطف خداوند روزی نصیب تک تک ما می‌شود و اگر فردی در جوانی پدر و مادر خود را تکریم نکند، در سالمندی زمین‌گیر خواهد شد.

بختیاری به اهمیت فرهنگ‌سازی برای تکریم سالمندان در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: تکریم سالمندان نباید تنها در یک روز به صورت نمادین انجام شود بلکه هر روز سال باید روز گرامیداشت سالمندان باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029137

وب گردی

وب گردی