نشست‌های تخصصی کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود

نشست‌های تخصصی کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی برای بررسی مسائل نظام فعلی سنجش و پذیرش دانشجو به ویژه کنکور و همچنین راهبرد‌ها و راهکار‌ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست‌های تخصصی بررسی مسائل نظام فعلی سنجش و پذیرش دانشجو به ویژه کنکور و همچنین راهبرد‌ها و راهکار‌های برای حل آن توسط معاونت خط مشی گذاری و راهبری اجرای ستاد علم و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود.

این نشست‌ها با هدف دستیابی به راهبرد‌های مناسب برای کاهش آسیب‌ها و یا روش‌های جایگزین آزمون سراسری و همچنین تبادل دیدگاه و دریافت نظرات تخصصی صاحبنظران و ذی‌نفعان موضوع کنکور تشکیل می‌شود.

گفتنی است، معاونت خط مشی‌گذاری و راهبری اجرای ستاد علم و فناوری جلساتی تخصصی با موضوع «بررسی مسائل نظام فعلی سنجش و پذیرش دانشجو به ویژه کنکور» با عناوین نشست با مؤسسات و اندیشکده‌ها، ۱۳مهر، نشست با دانشگاه‌ها مورخ ۱۴مهر، نشست با مدیران و معلمان مدارس ۱۵مهر،نشست با مؤسسات کنکور ۱۶مهر زیر برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند پیشنهاد‌ها و نظرات کارشناسی خود را به آدرس الکترونیکی konkour@sccr.ir ارسال و همچنین برای حضور در نشست با شماره ۶۶۹۷۶۵۰۳ تماس حاصل کنند.

کد خبر: 1029149

وب گردی

وب گردی