طرح پایش سلامت زائران اربعین توسط دانشجویان پزشکی واحد کرمانشاه کلید خورد

دانشکده علوم پزشکی واحد کرمانشاه ضمن همکاری با شهرداری این شهر پایش سلامت قسمتی از زائران سفر معنوی اربعین را عهده دار شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرمانشاه، در آستانه فرا رسیدن ایام اربعین و در پی نشست مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه و شهرداری این شهرستان مقرر شد با همکاری دانشجویان رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه، پایش سلامت قسمی از زائران سفر عظیم و معنوی اربعین توسط این دانشجویان انجام شود.

فروزان محمدی رئیس دانشکده علوم پزشکی واحد کرمانشاه ضمن اعلام این خبر گفت: علاوه بر هماهنگی با شهرداری کرمانشاه مقرر شده است در دو محل مهم ورودی و خروجی استان یعنی میدان امام خمینی(ره) و میدان آزادگان که دو موکب بزرگ شهرداری کرمانشاه در این دو مکان برقرار خواهد شده؛ دو محل به عنوان محل پایش سلامت در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.

محمدی ادامه داد: در این دو محل استادان و دانشجویان رشته پرستاری مستقر شده و پایش سلامت زائران از قبیل اندازه گیری و ثبت فشار خون، اجرای تست قند خون و پایش اولیه سلامتی زائران انجام خواهد شد.

شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه ضمن تشکیل ستاد اربعین تدابیر گسترده ای جهت زائران این سفر روحانی در قالب برپایی چهار موکب در نظر گرفته و از بیستم تا سی ام مهرماه شاهد فعال سدن این موکب ها خواهیم بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029150

وب گردی

وب گردی