یک میلیون  و 670  هزار  زائر اربعین در سامانه سماح ثبت نام کردند

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیازت با اشاره به نام‌نویسی یک میلیون و ۶۷۰ هزار زائر اربعین در سامانه سماح، از متقاضیان این سفر معنوی خواست ثبت‌نام در سامانه سماح را به روزهای پایانی موکول نکنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صحبت‌الله رحمانی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به تعداد متقاضیان سفر به اربعین حسینی اظهار داشت: سازمان حج و زیارت به عنوان متولی ثبت‌نام و اعزام زائران اربعین، از تمامی زائران درخواست دارد که در سامانه سماح نام‌نویسی کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۶۷۰ هزار نفر از زائران اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، گفت: مشکلی در روند ثبت‌نام نداریم و تا امروز یک میلیون و ۶۷۰ هزار زائر با مراجعه به سامانه سماح، مرز خروجی و اطلاعات لازم را تکمیل کرده‌اند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به استان‌هایی که بیشترین متقاضی سفر به عتبات را دارند، خاطر نشان کرد: تاکنون استان‌های تهران، خورستان، اصفهان، خراسان رضوی و فارس بیشترین متقاضی سفر به پیاده‌روی اربعین را داشته‌اند.

حجت‌الاسلام رحمانی از زائران خواست تا نام‌نویسی در سامانه سماح را به روزهای پایانی موکول نکنند و گفت: امیدواریم تمامی زائران برای بهره‌مندی از خدمات بیمه و درمان در سامانه سماح ثبت‌نام کنند. علاوه‌بر این به زائران توصیه می‌کنیم که حتما با در دست داشتن گذرنامه معتبر به مرزها مراجعه کنند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029166

وب گردی

وب گردی