15 ایستگاه صلواتی در واحدهای دانشگاه آزاد استان خوزستان راه اندازی شده است/ خدمت رسانی روزانه به هزار زائر اربعین حسینی

رئیس دانشگاه آزاد استان خوزستان گفت: 15 ایستگاه صلواتی در سطح واحدهای استان راه اندازی شده و علاوه بر این در مرزهای شلمچه و چذابه همچنین شهرهای خرمشهر و اندیمشک نیز ایستگاه‌های دانشگاه برپا می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد اهواز، حجت الاسلام فرج الله براتی رئیس دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان در خصوص فعالیت واحدهای این استان در برپایی موکب و خدمت به زائران اربعین گفت: با پیگیری های صورت گرفته ، یک قطعه زمین 300 متری از طرف ستاد بازسازی اداره کل عتبات عالیات برای برپایی ایستگاه صلواتی در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفت.

حجت الاسلام فرج الله براتی افزود: در این ایستگاه صلواتی که بنام شهدای دانشگاه آزاداسلامی نامگذاری خواهد شد، 10 نفر از همکاران به همراه 3 دستگاه خودرو بصورت شبانه روزی به 1000 نفر از زائران اباعبدالله الحسین (ع) تا پایان پیاده روی اربعین حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه واحدهای استان تمامی تلاش خود را جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به زائران بکار خواهند برد گفت: 15 ایستگاه صلواتی در سطح واحدهای استان راه اندازی شده و علاوه بر این در مرزهای شلمچه و چذابه و همچنین شهرهای خرمشهر و اندیمشک نیز موکب های دانشگاه برپا می شود و همه واحدهای استان آمادگی کامل برای خدمت رسانی هرچه بهتر به زائران را دارند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029195

وب گردی

وب گردی