تیم تیر و کمان دانشگاه آزاد اسلامی در یک قدمی عنوان قهرمانی

سرمربی تیم تیروکمان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مقام سومی خود را در مسابقات لیگ تیر و کمان قطعی کردیم و بازی های باقیمانده ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی است.

سید محمدصابرحسینی، سرمربی تیم تیروکمان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ضمن اعلام آخرین شرایط تیم خود گفت: تیم ما کمی دیرتر از دیگر تیم های حاضر در مسابقات تشکیل شد اما موفق شدیم در دو هفته اول دو پیروزی ارزشمند مقابل تیم های هیات آذربایجان شرقی و کمانداران پایتخت کسب کنیم که سبب شد تا با کسب 9 امتیاز از 10 امتیاز ممکن در رتبه دوم جدول جای بگیریم که برای یک تیم تازه تاسیس نتیجه قابل قبولی است.

وی در ادامه تاکید کرد : در لیگ تیرو کمان پنج تیم حضور دارند که دانشگاه آزاد با شکست دو تیم؛ از حالا مقام سومی خود را در این مسابقات قطعی کرده و بازی های باقیمانده ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی است. با وجود اینکه دو بازی بعدی ما اهمیت زیادی داشته و سطح دشواری دارند انگیزه مناسبی برای کسب این عناوین وجود دارد.

سرمربی تیم تیر و کمان در ادامه گفت: این هفته با صدرنشین مسابقات و مدعی قهرمانی بازی داریم که کار دشواری را پیش رو خواهیم داشت اما بچه ها برای این بازی آماده هستند. بدون تردید با تلاش بیشتر می توانیم نتیجه لازم را کسب کرده و از سد این تیم بگذریم تا جایگاه بالاتری را در این جدول برای خودمان قطعی کنیم.

وی در پایان ضمن تشکر از حمایت های کمال جوانمرد رئیس اداره کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: بازیکنان تیم تمام تلاش خود را برای کسب بالاترین جایگاه ممکن در جدول به کار می‌‌بندند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029229

وب گردی

وب گردی