تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد برای قهرمانی در مسابقات سوپر لیگ می‌جنگد

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رقبای امسال هنوز با قدرت وارد فصل نقل و انتقالات نشده اند و صحبت کردن در مورد مدعیان لیگ تنیس روی میز امسال کمی زود است اما دانشگاه آزاد در هر شرایطی برای مقام اول خواهد جنگید.

مهران احدی سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌و‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، از به توافق رسیدن با دو بازیکن جدید برای پیوستن به تیم تنیس روی میز دانشگاه خبر داد و گفت: به زودی با بقیه بازیکنان تیم نیز توافقات نهایی صورت خواهد گرفت.

احدی گفت: مسابقات سوپرلیگ کشور از اوایل آبان ماه آغاز می شود و دانشگاه آزاد همچون سال های گذشته با تمام توان در این مسابقات شرکت می کند که من هم در مسابقات امسال به عنوان بازیکن و سرمربی حضور دارم و امیدوارم که بتوانیم همانند سال های گذشته جایگاه مطلوبی را کسب کنیم.

وی از جذب «متین لطف اله نسب» و «سعید احمدیان» در تیم تنیس روی میز دانشگاه خبرداد و افزود: به زودی نفرات دیگری نیز به جمع ما اضافه می شوند تا تیم ما تکمیل شود. امیدارم که بتوانیم امسال نیز تیمی در حد نام و نشان دانشگاه آزاد بسازیم. رقبای امسال هنوز با قدرت وارد فصل نقل و انتقالات نشده اند و صحبت کردن در مورد مدعیان لیگ امسال کمی زود است اما دانشگاه آزاد در هر شرایطی برای مقام اول خواهد جنگید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029237

وب گردی

وب گردی