چیزهایی که از اینستاگرام نمی دانید

اینستاگرام شبکه همه گیری است که در سراسر دنیا طرفداران مخصوص به خودش را دارد؛ با این وجود در خصوص این برنامه مواردی هست که احتمالا درباره آنها چیزی نمی دانید.

اینستاگرام از زمانی که توسط فیس بوک در سال 2012 با 77.3 میلیون پوند خریداری شد رشد بسیار زیادی پیدا کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اینستاگرام در سال 2010 توسط Systrom و Krieger راه اندازی شد.

تا ماه دسامبر 2010، تعداد کاربران این شبکه به 1 میلیون نفر رسید.

اینستاگرام 38.6 میلیون پوند، از سرمایه گذاری سرمایه داران درآمد داشته است.

در ماه می 2013 اینستاگرام قابلیت برچسب زدن عکس را به همگان معرفی کرد.

در ژوئن همان سال ، اشتراک گذاری ویدیو را آغاز کرد.

تا دسامبر سال 2014 اینستاگرام 300 میلیون کاربر را به خود اختصاص داد.

استوری های اینستاگرام در آگوست 2016 معرفی شدند.

هنگامی که اینستاگرام اولین 1 میلیون کاربر خود را جذب کرد، فیس بوک بیش از 600 میلیون کاربر داشت.

بیش از 80٪ کاربران اینستاگرام خارج از ایالات متحده زندگی می کنند.

55٪ از افراد 18-29 ساله آمریکایی از اینستاگرام استفاده می کنند.

32٪ از کاربران اینستاگرام در کالج شرکت کرده بودند.( تحصیلکرده اند)

اینستاگرام در سال 2017 بیش از 500 میلیون کاربر داشت.

این شبکه اجتماعی روزانه 300 میلیون کاربر دارد.

هر روز 4.2 میلیارد لایک ارسال می شود.

هر روز 95 میلیون عکس و فیلم در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شود.

تاکنون 40 میلیارد عکس و فیلم در این شبکه به اشتراک گذاشته شده است.

اینستاگرام در سال 2016، 1.2 میلیارد پوند درآمد تبلیغاتی به همراه آورد.

اینستاگرام 8.4٪ از درآمد جهانی تبلیغات موبایل در Facebook را در اختیار دارد.

پیش بینی می شود سهم درآمد اینستاگرام تا سال 2018 به 18 درصد برسد.

13 سال حداقل میزان سنی است که برای افتتاح حساب اینستاگرام لازم دارید.

محبوب ترین عکس در اینستاگرام تقریباً 6 میلیون لایک خورده است.

از نظر آماری بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام چهارشنبه ساعت 5 عصر است.

دوشنبه بین ساعت 7 و 10 شب بدترین زمان برای ارسال مطالب است.

اینستاگرام با هشتگ # Selfie نزدیک به 300 میلیون عکس دارد.

Claredon بهترین فیلتر در ایالات متحده است.

محبوب ترین فیلتر جهان نیز Claredon است.

اکثر سلفی های اینستاگرام هیچ فیلتر اضافه ای ندارند.

بهترین هشتگ برای بازاریابی #social است.

بهترین هشتگ به طور کلی #love است.

بهترین هشتگ برای رستوران ها # غذا است با # غذاهای یک ثانیه ای است.

سایر برنامه های منتشر شده توسط اینستاگرام Layouts ، Boomerang و Hyperlapse هستند.

اینستاگرام بیش از یک میلیارد بار در دستگاه های اندرویدی و بیش از 8 میلیون بار در IOS بارگیری شده است.

در سال 2016 اینستاگرام توسط 48.8٪ از مارک های دنیا استفاده می شد.

تا پایان سال 2017 این تعداد به 70.7٪ رسید.

مارک های برتر به طور متوسط 4.9 بار در روز در اینستاگرام پست می کنند.

50٪ از کاربران اینستاگرام حداقل از یک مارک استفاده می کنند.

5٪ از کسانی که در اینستاگرام فعال هستند، پس از الهام گرفتن از یک پست اقدام به کاری می کنند.

برترین برند اینستاگرام «نایک» با 68.1 میلیون دنبال کننده است.

« National Geographic » با 65.7 میلیون نفر دومین برند اینستاگرام است.

به غیر از خود اینستاگرام با 203،018،855 فالوور، 9 خواننده معروف از 10 پروفایل برتر این شبکه برخوردارند و در بین آنها تنها «کریستیانو رونالدو» فوتبالیست معروف با 84.991.835 نفر بیشترین فالوور را داراست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029255

وب گردی

وب گردی