بسیج مؤثرترین راهبرد برای اشاعه ارزش‌های ناب انسانی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران گفت: تمام جوانمردان جبهه مقاومت در جهان، بسیج را الگوی مقاومت قرار داده‌اند و اهمیت علم‌آموزی و جهاد علمی به برکت نیروهای مؤمن و پرتوان بسیجی با اتکال به قدرت ایمان در حال اشاعه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ساری، نشست هم‌اندیشی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران با فرمانده هان حوزه‌های بسیج واحدهای استان مرکزی در واحد ساری برگزار شد.

حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران در این نشست بابیان اینکه بسیج یادگار ماندگار امام (ره) است عنوان کرد، امروز این نظریه جهادی بی‌نظیر، کارآترین و مؤثرترین راهبرد برای اشاعه ارزش‌های ناب انسانی است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران گفت: تمام جوانمردان جبهه مقاومت در جهان، بسیج را الگوی مقاومت قرار داده‌اند؛ و اهمیت علم‌آموزی و جهاد علمی به برکت نیروهای مؤمن و پرتوان بسیجی با اتکال به قدرت ایمان در حال اشاعه است.

وی مبارزه با مفاسدی که علم را در خدمت امیال پست قرار می‌دهند را وظیفه بسیج عنوان کرد و گفت: در چنین شرایطی بسیجیان به عنوان سربازان انقلاب، همان‌گونه که در هشت سال دفاع مقدس حافظ آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی بوده و در این مسیر شهید و جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند با تمام قوا، در میدان مفاسد نیز ورود کرده و تلاش داشته باشند تا نقش و رسالت خود را در زمینه‌های مبارزه با فساد به‌خوبی ایفا کنند.

گفتنی است، در پایان، فرماندهان بسیج دانشجویی واحدهای دانشگاهی آزاد اسلامی مازندران به تشریح برنامه‌های آتی پرداخته و حرکت در مسیر انقلاب و مبارزه با تهاجم فرهنگی را وظیفه خود عنوان کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029273

وب گردی

وب گردی