سامسونگ یک کارخانه تلفن هوشمند دیگر را تعطیل کرد

سامسونگ آخرین کارخانه تولید گوشی های هوشمند خود در چین را تعطیل کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، اخیرا سامسونگ تصمیم گرفته است که کارخانه های تولید گوشی های هوشمند خود را در چین ببندد و آخرین کارخانه خود را در این کشور تعطیل کرد. تولید در Huizhou از چند ماه پیش متوقف شده بود و ازدیروز ، کارخانه به طور کامل تعطیل شد.

کارخانه Huizhou تولید 64میلیون گوشی از 394 میلیون تولید کل گوشی های سامسونگ را در سال 2017 پوشش داده بود. در سال 2011 ، این کارخانه 70 میلیون تلفن تولید کرده بود ، در حالی که کارخانه تیانجین که سال گذشته تعطیل شد ، 56 میلیون گوشی تولید کرده بود.

سامسونگ کارخانه تلفن های هوشمند را بست

تعطیلی کارخانه ها به این معنی نیست که سامسونگ چین را به طور کامل ترک کرده است. این غول فناوری به فروش تلفن در آنجا ادامه خواهد داد. با این حال ، رقابت شدید مارک های محلی باعث از بین رفتن مزیت تولید تلفن در چین شده است.

به گفته «پارک سونگ» تحلیلگر کیپ سرمایه گذاری و اوراق بهادار ، به زودی سهم بازار سامسونگ به یک درصد کاهش می یابد زیرا مصرف کنندگان چینی برای مدل های مقرون به صرفه به مارک های محلی و برای مدل های رده بالا به هواوی و اپل مراجعه می کنند.

با بسته شدن کارخانه، تجهیزات تولید بلا استفاده به سایر نقاط جهان منتقل می شوند. این شرکت به دلیل پایین بودن هزینه تولید ، ظرفیت تولید خود را در کشورهایی مانند هند و ویتنام گسترش می دهد.

گوشی های سامسونگ قرار است به روش « ODM» در چین عرضه شوند. «Galaxy A6» و « Galaxy A10» نخستین گوش هایی هستند که به این روش تولید شده اند.

ODM مخفف Original Design Manufacture به معنی استفاده از محصول تولیدی یک کمپانی با طراحی و برند کمپانی دیگر میباشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029285

وب گردی

وب گردی