همیشه قیمت را پایین نگه می داریم

«تیم کوک»، مدیر عامل شرکت «اپل» در مصاحبه با مجله آلمانی «اشترن» به برخی از استراتژی های این شرکت اشاره کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز،« تیم کوک» مدیر عامل شرکت اپل ، در مصاحبه با «اشترن» ، محبوب ترین مجله آلمان ، به برخی موارد در خصوص سری آیفون 11 و « Apple TV+» اشاره کرد. این مصاحبه در دفتر Blinkist ، یک شرکت سرمایه گذاری مستقر در برلین انجام شد.

تمرکز اصلی این مصاحبه به جای جزئیات محصولات جدید بر روی استراتژی قیمت گذاری اپل بود. تیم کوک گفت: «ما در تلاش هستیم تا حد ممکن قیمت های خود را پایین نگه داریم و خوشبختانه موفق شده ایم امسال قیمت آیفون را پایین بیاوریم. در مقایسه با XR آیفون 11 ، 50 یورو کاهش قیمت داشته است.»

به گفته تیم کوک ، پایین نگه داشتن قیمت ها یک اولویت است!

ارزان ترین بسته سرویس +Apple TV با قیمت 5 یورو از ارزانترین بسته Netflix با قیمت 8 یورو مقرون به صرفه تر به نظر می رسد. در حالی که این بسته ها گزینه تصویر HD را شامل نمی شوند ، کوک بر این عقیده است که نتفلیکس از سرویس جدید اپل دچار واهمه شده است.

« الیزابت وارن » نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده از مواردی است که در دستور کار تیم کوک قرار دارد. انتخاب وارن که شرکت هایی مانند اپل ، فیس بوک ، گوگل و آمازون را از نظر رقابت پذیری متهم می کند به عنوان ریاست جمهوری آمریکا ، برای شرکت های فناوری کاملاً بد خواهد بود. این موضوع مدیر عاملان این شرکت ها را نگران کرده است به گونه ای که زوکربر این نگرانی را مکرر تکرار می کند.

فشار از طرف دیوان عالی ایالات متحده در زمینه پایان دادن بر انحصار اپل در بازار برنامه های iOS ادامه دارد. کوک در این زمینه گفت :« کسی نمی تواند اپل را انحصار طلب بنامد.» مدیر عامل اپل شرکتش را به سوپر مارکتی که محصولات خود را می فروشد تشبیه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029290

وب گردی

وب گردی