رقابت 81 تیم در هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن

هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویی با شرکت 81 تیم از سراسر ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرج، هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن با حضور 65 دانشگاه کشور در قالب 81 تیم دانشجویی متشکل از ۲۶۸ نفر از دانشجویان رشته عمران آغاز به کار کرد. این مراسم با حضور محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، سید احسان شیرنگی مدیرکل اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی، محسن تدین رئیس انجمن بتن ایران و جمعی از مسئولان، استادان و دانشجویان دانشگاه های مخلتف کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

این مسابقات در بخش های بتن پرمقاومت، بتن سبک، سازه محافظ تخم مرغ(EPD ) ، تیر سبک خمشی بتن و هنر و عکاسی برگزار شد که تیم های شرکت کننده با ارائه نمونه های از پیش ساخته شده و طبق ضوابط و قوانین ویژه این مسابقات به رقابت پرداخته اند.

بیشترین شرکت کنندگان در رشته بتن پرمقاومت بودند، رشته های بتن سبک، EPD و تیر سبک خمشی در رده های بعدی از نظر تیم های شرکت کننده قرار داشتند.

این مسابقات تا عصر امروز ادامه خواهد داشت، نتایج حاصل از این رقابت ها در مراسم اختتامیه در 16 مهرماه 98 طی مراسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029310

وب گردی

وب گردی