حضور در مسابقات بتن، فرصتی برای کسب تجربیات جدید است

رئیس انجمن ملی بتن درمراسم افتتاحیه هفدمین دوره مسابقات ملی بتن دانشجویی حضور در مسابقات را فرصتی برای کسب تجربیات و آموزه های سازنده و دستیابی به پیروزی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرج، محسن تدین ضمن تقدیر از میزبانی شایسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از قوانین این مسابقات و به روز شدن آن خبرداد و گفت: با بررسی های مداوم و کسب تجربیات فراوان، قوانین این مسابقات هر روز نسبت به روز قبل کامل تر شده و نقایص آن برطرف می‌شود.

وی در توصیه به دانشجویان شرکت کننده گفت: دانشجویان باید نهایت جدیت خود را در زمان آمادگی برای حضور در مسابقات با مطالعات فراوان؛ آزمون و خطاهای گوناگون و تسلط بر آیین نامه‌های اجرایی به کار گیرند و در هنگام مسابقات و داوری‌های آن ملایمت و اخلاق حرفه‌ای را مد نظر داشته باشند.

رئیس انجمن ملی بتن همچنین از برنامه ریزی برای وضع قوانین انضباطی در حین انجام مسابقات برای جلوگیری از هر گونه بی‌نظمی و بداخلاقی در هنگام داوری‌ها و اجرای مسابقات سخن گفت.

تدین در بخش دیگری از سخنانش گفت: تا امروز تمام نمونه‌های حاضر در این مسابقات از پیش ساخته شده‌اند و همچنین برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص برگزاری این مسابقات به صورت حضوری در آینده در دست اقدام است که نیاز به تمهیدات و تجهیزات کاملتری دارد.

در ادامه این مراسم بهتاش امیری دبیر برگزاری مسابقات نیز با ذکر خاطراتی از حضور خود به عنوان دانشجو در هفتمین دوره این مسابقات در واحد کرج ابراز امیدواری کرد و گفت: شرکت‌کنندگان امروز این مراسم، سال‌ها بعد با مرور خاطرات و تجربیات خود از نتایج حاصل از تلاش‌های و کوشش‌های خود مطلع شده و می‌توانند از آن بهره ببرند.

وی گفت: حضور در چنین مسابقاتی سبب باز شدن باب دوستیها و همکاری‌های جدید می شود که در سال های آتی راهگشا خواهند بود.

امیری ابراز امیدواری کرد: پایان این مسابقات سرآغاز دوستی‌ها و همکاری های حرفه‌ای و تخصصی موثری برای دانشجویان علاقمند به تحقیقات علمی و اهداف عملی باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029311

وب گردی

وب گردی