بازنگری شیوه‌نامه نظارت بر نشریات باید تا بهمن ماه به پایان برسد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر لزوم اتمام بازنگری شیوه‌نامه نظارت بر نشریات دانشجویی تا پایان بهمن ماه سال جاری تاکید کرد.

غلامرضا غفاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به آخرین اقداماتی که در راستای بازنگری شیوه نامه نشریات صورت گرفته است؛ اظهار کرد: جلسه شورای نظارت بر نشریات روز چهارشنبه سوم مهرماه برگزار شد و نخستین جلسه‌ای بود که اعضای کمیته ناضر دوره جدید، در آن حاضر بودند.

وی ادامه داد: در این جلسه بر مباحث مختلفی تاکید شد که یکی از این موارد سرعت بخشی به شیوه‌نامه‌ای بود که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرد. شیوه نامه نظارت بر نشریات در حال حاضر با توجه به شرایط جدید و تغییراتی که در حوزه‌های مختلف از جمله نشریات رخ داده است،‌ نیازمند بازنگری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تنگناهایی در شیوه‌نامه نظارت بر نشریات وجود دارد و تاکید شورای ناظر بر نشریات دانشجویی بر آن بود که به بازنگری آن سرعت داده شود. ما نیز قول دادیم تا پیش از آغاز برگزاری انتخابات نمایندگان مدیران مسئول نشریات در دانشگاه‌ها این شیوه‌نامه را بازنگری کنیم، معمولا این انتخابات با آغاز نیمسال دوم یعنی پایان بهمن ماه شروع می‌شود و ما باید پیش از آن بازنگری شیوه نامه را به اتمام برسانیم و به تصویب شورا رسانده و به دانشگاه‌ها ابلاغ کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029319

وب گردی

وب گردی