فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی همدان برای خدمت به زائران اربعین تشریح شد

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان اینکه امسال برنامه‌ای برای تصدی‌گری پیاده‌روی اربعین تأکید کرد: ارائه تسهیلات به زائران دانشگاهی از طریق معرفی به بانک صورت می‌گیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابوالفضل یداللهی‌اصلان، محور برنامه‌‌های دانشگاه آزاد اسلامی در استان همدان برای پیاده‌روی اربعین را تسهیل امور برای زائران اربعین حسینی دانست و اظهارکرد: امسال مستقیماً تصدی امور و ایجاد موکب را انجام نمی‌دهیم؛ بلکه در موضوع فراهم‌کردن شرایط و تمهید مقدمات، فعالیت‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی افزود:دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر پیاده‌روی اربعین، همگام با سازمان مرکزی دانشگاه، اقداماتی مانند تأمین تسهیلات برای کارکنان، دانشجویان و استادان توسط بانک عامل مهر ایران، فراهم آوردن تجهیزات لازم برای زائران و ارائه نذورات همکاران را عملیاتی می‌کند.

معاون دانشجویی فرهنگی واحد همدان این تسهیلات را بدون هرگونه کارمزد یا سود دانست و گفت: بازپرداخت این تسهیلات حدوداً با اقساط ۲۰ ماه بوده و مبلغ وام برای دانشجویان، یک میلیون تومان و برای کارکنان و استادان از یک و نیم تا ۳ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029334

وب گردی

وب گردی