آخرین وضعیت مرزهای چهارگانه/ هیچ مشکل امنیتی و ترافیکی نداریم

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از تردد عادی و روان زوار از مرزهای شلمچه، چذابه و مهران خبر داد و گفت: در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی و ترافیکی در مرزها وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، به آماده‌باش و حضور کامل مأموران یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در مرزهای شلمچه، چذابه ، مهران و مرز خسروی اشاره کرد و گفت: یگان ویژه نیروی انتظامی با هدف تسهیل در تردد زوار اربعین حسینی، تأمین امنیت،کمک به سایر پلیس‌های تخصصی و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی در مرزهای چهارگانه حضور فعال دارد.

وی به استقرار مأموران یگان ویژه در قرارگاه امام حسن(ع) در مرزهای شلمچه و چذابه اشاره و اعلام کرد: ماموران یگان ویژه از اول صفر در مرزهای شلمچه و چذابه مستقر بوده و در حال حاضر تردد عادی و روان زوار را در این دو مرز شاهد هستیم.

سردار کرمی تصریح کرد: مأموران یگان ویژه تحت فرماندهی قرارگاه پنج تن آل عبا در مرز مهران نیز مستقر بوده و هم اینک تردد عادی و روان زوار- در هر دو مسیر رفت و برگشت- در مرز مهران در حال انجام است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: با توجه به هفته ناجا، صبح امروز دعای ندبه با حضور نیروهای مستقر و زوار اربعین در پایانه مرزی مرز مهران برگزار شد.

وی در خصوص وضعیت مرز خسروی گفت: در حال حاضر با توجه به بسته شدن مرز خسروی، تردد زوار از سه مرز دیگر در حال انجام است.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1029354

وب گردی

وب گردی