کنفرانس بین‌المللی «مکانیک جامدات تجربی» در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود

دانشگاه علم و صنعت کنفرانس دو سالانه بین‌المللی «مکانیک جامدات تجربی» را ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه ۹۸ برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه علم و صنعت ایران کنفرانس دو سالانه بین‌المللی «مکانیک جامدات تجربی» در حوزه مهندسی مکانیک را در روز‌های ۲۹ و ۳۰ بهمن ماه ۹۸ برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری این کنفرانس تبادل نظر در زمینه مکانیک جامدات تجربی است. از جمله موضوعات این کنفرانس می‌توان به الاستیسیته و انعطاف پذیری، ساختار‌ها - مواد سازگار و هوشمند، خستگی و دوام، آکوستیک و ارتعاشات مهندسی، مکانیک شکست، شناسایی سیستم‌های مکانیکی، سر و صدا و ارتعاشات، مواد و کامپوزیت‌های پیشرفته، میکرو مواد و نانو مواد، آزمایش شوک و لرزش، تکنیک‌های نوری، دینامیک ساختاری، رباتیک، بیومکانیک، نانومکانیک و ... اشاره کرد.

علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس می‌توانند چکیده مقالات خود را نهایتا تا ۹ آبان ماه و اصل مقالات را تا ۱۰ دی ماه ۹۸ به دبیرخانه این رویداد ارسال کنند. مطابق اعلام دبیرخانه کنفرانس دوسالانه مکانیک جامدات تجربی، تمامی مقالات تا ۵ بهمن ماه ۹۸ داوری خواهند شد. مقالات برگزیده در این کنفرانس، در مجلات معتبر نمایه‌دار منتشر خواهند شد.

لازم به ذکر است، تمامی افرادی که قصد شرکت در این رویداد علمی آموزشی را دارند برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت رسمی xmech.iust.ac.ir مراجعه کنند یا با تلفن دبیرخانه به شماره ۰۲۱۷۳۲۲۸۹۴۸ تماس گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029361

وب گردی

وب گردی