نتایج تکمیل ظرفیت رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 98 دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های گروه علوم پزشکی اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 98 دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های گروه علوم پزشکی اعلام شد.

داوطلبان شرکت‌کننده در این مرحله از تکمیل ظرفیت می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس http://www.azmoon.org و با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی، کارنامه خود رادریافت کنند.

پذیرفته‌شدگان قطعی این مرحله می‌توانند در یکی از روزهای یکشنبه یا دوشنبه 14 و 15 مهر ماه با مراجعه به واحدهای دانشگاهی محل پذیرش نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. عدم مراجعه در روزهای تعیین شده به منزله انصراف از ثبت نام خواهد بود.

داوطلبانی که نتیجه آنها به صورت ذخیره اعلام شده، لازم است در یکی از روزهای یکشنبه یا دوشنبه 14 و 15 مهرماه با مراجعه به واحد دانشگاهی مربوطه و با تکمیل فرم شماره 15 و دریافت رسید، آمادگی خود را به منظور ثبت نام اعلام کنند، سپس ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 16 مهرماه به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه کنند تا در صورت عدم تکمیل ظرفیت با پذیرفته‌شدگان اصلی و با رعایت تقدم نمره تا حد ظرفیت از آنها ثبت نام به عمل آید. عدم مراجعه ذخیره‌ها در روزهای تعیین شده به منزله انصراف خواهد بود.

از آنجایی که مطابق مصوبه هفتم مهرماه شورای سنجش و پذیرش، تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد اسلامی تنها برای رشته‌محل‌های گروه علوم پزشکی انجام شده است و بنابراین برای آن دسته از داوطلبان که در گروه‌های علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی در تکمیل ظرفیت شرکت کرده‌اند، نتیجه‌ای اعلام نشده است. این دسته از داوطلبان می‌توانند با ورود به سامانه اعلام نتایج این مرحله و ارائه اطلاعات حساب بانکی مورد نظر، وجه پرداختی خود به منظور انتخاب رشته را دریافت کنند.

اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش در ارتباط با نحوه، چگونگی و مدارک لازم به منظور ثبت نام پذیرفته‌شدگان شنبه 13 مهرماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029364

وب گردی

وب گردی