پاسخگویی پلیس پایتخت به سؤالات 3 هزار نمازگزار

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از پاسخگویی رؤسا و کارشناسان پلیس پایتخت به مشکلات، سؤالات و درخواست‌های حدود 3 هزار نفر از نمازگزاران و شهروندان در قالب میز خدمت در نماز جمعه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حمید خروش رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس خود را خدمتگزار مردم می‌داند از این رو تلاش ما بر این است که همواره و در اسرع وقت پاسخگوی مشکلات و درخواست مردم باشیم.

وی با اشاره به ایجاد میز خدمت در دانشگاه تهران محل برگزاری نماز جمعه تهران گفت: امروز ترتیبی اتخاذ شد تا روسا و کارشناس‌های پلیس‌های تخصصی به صورت مستقیم و چهره به چهره پاسخگویی درخواست، سؤالات و مشکلات شهروندان باشند.

سرهنگ خروش با اشاره به اینکه در این برنامه به مشکلات، سؤالات و درخواست حدود ۳ هزار نفر از نمازگزاران و شهروندان پاسخ داده شد گفت: در هفته ناجا تلاش ما بر این است که با تلاش مضاعف به مشکلات و درخواست مردم رسیدگی کنیم از این رو این بار ما به سراغ مردم آمده‌ایم تا به مشکلات و در خواست آنها رسیدگی کنیم.

رئیس بازرسی پلیس پایتخت افزود: در سومین روز از هفته ناجا (شنبه ۱۳ مهرماه) سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت به صورت حضوری پاسخگوی سؤالات و مشکلات مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029365

وب گردی

وب گردی